sobota 27. října 2012

Truhlička ručně malovaná




Vzhledem k tomu, že šperkovnice sklidila posledně poměrně úspěch, rozhodl jsem se udělat sérii dalších různých krabiček, šperkovnic a truhliček, které mě napadnou a třeba najdou i uplatnění. Mým záměrem je vyzkoušet si na nich různé možnosti úprav, malování a časem i decoupage. První vznikla tato truhlička o velikosti přibližně 15x20 cm, která je opět ze smrkových lišt, překližky a balzy. Po sestavení jsem ji nejprve namořil a nalakoval a poté jsem se rozhodl zkusit namalovat na ní nějaký motiv olejovými barvami. Ty mají obvykle výhodu, že mají dlouhou dobu schnutí, ale na zlehka lakovaném dřevě s vyšším stupněm savosti než má plátno schla barva podstatně rychleji, což mi příjemně urychlilo práci. Poté jsem truhlici doplnil o kovovou záklopku a bylo hotovo.




0 komentářů:

Okomentovat