středa 7. prosince 2011

Úvodní slovo

Tyto stránky by se měly týkat mojí všeobecné tvorby. Jelikož se mi v hlavě pořád rojí nějaké nápady a kolem nás je neustále spousta takřka nevyčrpatelné inspirace, tak se u mě objevuje nepřekonatelná chuť tvořit. Nejsem svou tvorbou nijak vyhraněný, už několik let se věnuji modelaříně, občas maluji a rád vymýšlím něco do domácnosti. Každopádně trpím zřejmě nějakou poruchou v hlavě, že prakticky všechno, co se mi líbí mám chuť zmenšit jako model a nebo namalovat, jen škoda, že času je tak málo. Postupně se pokusím sem něco přidat jako případnou inspiraci pro ostatní.

Prozatím mám pár fotek dvou modelů lodí, co jsem tvořil od začátku jen z balzy. První je takřka dokončený rybářský člun v měřítku 1/35, který postupně zakomponuji do rozpracované diorámy:
















Druhý model je rozpracovaná replika jedné z lodí Kryštofa Kolumba a to Nina v měřítku 1/72:



















Později doplním ještě popis tvorby, která byla v obou případech dost podobná..

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Milý Pavlíku. Jeden by řekl, že takové dětské záliby, jako je lepení modelů, jsou v dospělém věku hezké,leč neužitečné. Právě jsi však dokázal svůj přerod a dopadneš jako Tvůj strýc Jiří. Ten sice modely nikdy nelepil, ale má mne - ženu s fantazií. A jak vidím, Danka je stejná a to je dobře. Navaří Ti, pochválí Tě a Ty budeš s radostí tvořit a tvořit a pořád tvořit. Ještě se hodně napracuješ! Poličkami to jen začíná.....

Okomentovat